موکب حضرت رسول اعظم صلی الله علیه وآله، از مراکز مرتبط با مرجعیت در شهر مقدس کاظمین، در روز تاسوعای سال ۱۴۴۸ هجری قمری، با برگزاری مراسمی پرشور در این شهر، به استمرار فعالیت های عزاداری خود پرداخت.
در این مراسم، مجلس حسینی با حضور عزاداران برگزار شد که در آن حجت الاسلام شیخ احمد لامی به ایراد سخنرانی و تبیین حقایق عاشورا پرداختند.
در ادامه این مجلس، مداحان اهل بیت علیهم السلام، ثائر الکاظمی و مصطفی الخزعلی، با اجرای نوحههای سوزناک، توجه حاضران را به مصائب امام حسین علیه السلام جلب کردند و در بخش پایانی این مراسم، عزاداران با انجام آیین «مشق» به سمت حرم مطهر امامین کاظمین علیهما السلام حرکت کردند.